top of page

Bezlepkové palačinky fermentované

Aktualizováno: 18. 1.

Bezlepkové rýžové palačinky jsou vlastně sekundární produkt, protože jsem připravovala těsto na Srílanské Egg hoppers, které jsem úspěšně udělala, bohužel fotky se nepovedly.

Jelikož mi zůstalo těsto a bylo mi ho líto vyhodit, udělala jsem ještě palačinky nebo možná lívance, no nevím. A světe div se - naprostá bomba. Jak sladké nejím, toto se opravdu povedlo.


Jsou veganské, bez vajec, bez laktózy a samozřejmě bez lepku. Při smažení jsem nepoužila olej, prošly fermentací, velmi málo slazeno čekanou a jsou měkké, nadýchané. Nemám slov. Vyzkoušejte sami.


  • Snadné, příprava 10 minut, fermentace přes noc i déle.

  • Bez lepku, bez masa, vajec, laktózy


Bezlepkové palačinky fermentované


SUROVINY:

  • 1 hrnek rýžové mouky

  • 1 hrnek kokosového mléka

  • špetka soli (Himalájská)

  • lžička čekankového sirupu (čekankový originál)

  • lžička sušeného droždí

  • podle potřeby vlažná voda

  • ovoce, zakysaná smetana dle chuti


Bezlepkové palačinky fermentované


Chybí vám něco bezlepkového? Nakoupit můžete zde v našem 100 % bezlepkovém eshopu!


POSTUP:

  • Mouku smícháme s kokosovým mlékem a všemi ostatními surovinami. Pokud se nám těsto zdá husté, přidáme vodu.

  • Dáme pod potravinářskou folii a necháme přes noc fermentovat. Ráno můžeme dělat lívance nebo palačinky.

  • Smažila jsem bez oleje na nepřilnavé pánvi.

  • Pokud máme rádi rozvar z ovoce, můžeme si svařit i mražené ovoce s troškou čekanky a citronové šťávy.

  • Palačinky/lívance dozdobíme dle fantazie a ihned podáváme.


Bezlepkové palačinky fermentované


Moji novou anglickou bezlepkovou kuchařku EAT LIVE FEEL WELL si můžete prolistovat zde 👇



A koupit si ji můžete na Amazonu zde v tištěné nebo elektronické podobě.



📽 Zde se můžete podívat také na moje video, kde je popsáno, jak podobný (semínkový) chléb upéct a to krok za krokem.



159 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page