Bezlepková TUŇÁKOVÁ POMAZÁNKA

Aktualizováno: 4. 11.

Tuňákovou pomazánku připravuji velmi ráda. Je to rychlovka a dá se připravit na x způsobů. Tentokrát jsem použila balkánský sýr a jogurt. U balkánu je potřeba dávat pozor na to, jak slaný sýr je, abychom z tuňáka neudělali slanečka. Pomazánka je hotová velmi rychle a chutná báječně s čerstvým bezlepkovým chlebem, který si můžete upéct podle mých receptů a to bez vážení a složitých postupů.

  • příprava 10 minut

  • snadné


Suroviny:

  • 1/2 bílého jogurtu

  • 1 konzerva tuňáka v olivovém oleji (kupte si nějaký kvalitnější, není potřeba koupit to nejdražší, ale "šrot" také není ideální)

  • 1/2 červené cibule

  • balkánský sýr (5 cm)

  • 1 lžička hořčice (použila jsem německou Bio Senf, tuším z DM)

  • sůl a pepř

  • 1/2 limety nebo citronu



Bezlepková TUŇÁKOVÁ POMAZÁNKA


Postup přípravy:

  • Cibuli si nakrájíme najemno a kousek nakrájíme na plátky, které si necháme na ozdobu.

  • Balkánský sýr si nastrouháme nebo nadrobíme.

  • Z tuňáka slijeme olej, dáme do misky společně s jogurtem, cibulkou, hořčicí a balkánem.

  • Osolíme, opepříme, zakápneme limetovou nebo citronovou šťávou a důkladně zpracujeme vidličkou. Dáme do misky, ve které budeme pomazánku podávat a ozdobíme plátky červené cibule.

  • Podáváme vychlazené s bezlepkovým pečivem a zeleninou.

Moji novou anglickou bezlepkovou kuchařku EAT LIVE FEEL WELL si můžete prolistovat zde 👇



A koupit si ji můžete na Amazonu zde v tištěné nebo elektronické podobě.



📽 Zde se můžete podívat také na moje video, kde je popsáno, jak podobný (semínkový) chléb upéct a to krok za krokem.



108 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše